جاذبه های گردشگری کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 197
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 682
بازدید ماه : 1303
بازدید سال : 4439
بازدید کلی : 121336

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

پارک دلفینهای کیش

 مجموعه تفريحي پارك دلفين کیش یکی از زیباترین دیدنی های کیش میباشد که با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مسافران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. فضاي سبز زیبای پارك دلفين کیش شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

 یکی از جذاب ترین مکان های کیش پارک ساحلي مرجان است که در مجاورت بازار مرجان قرار گرفته است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران تور کیش و ساکنين جزيره می توانند اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کیش لذت مي برند. آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب اين پارک ساحلي فرصت مناسبي را براي مسافرانتور کیش بوجود مي آورد. مسافران تور کیش می توانند بعد از خرید از مکز خرید مرجان به دریای زیبای مرجان بروند تا زمان خوبی را سپری کنند.

 

باغ پرندگان کیش

از مکان های جذاب و دیدنی جزیره کیش باغ پرندگان است. باغ پرندگان کیش با بيش از 57 گونه پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه که از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا بوده اند در این مکان موجود می باشد و مسافران تور کیش می توانند از آنجا دیدن نمایند. این مکان برای همه گروخ سنی مناسب است و مسافران تور کیش به همراه کودکان خود می توانند به آنجا رفته و اوقات خوشی را سپری کنند. 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 141
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود